Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikolićevi putevi, „gafovi“ i topli zec

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 12 jun 2012 22:31
U centar
Naime, kada neko daje izjavu za „Frankfurter algemajne cajtung“ na temu srpsko-hrvatskih odnosa, on mora imati na umu da će ta izjava uvek biti prezentovana onako kako najviše odgovara hrvatskoj strani i u tom pogledu ne treba biti ni iznenađen ni uvređen.



Tačno
Preporuke:
105
2
2 utorak, 12 jun 2012 22:36
Žile
Ovo je zaista objektivna, "ni po babu ni po stričevima" analiza gospodina Vukadinovića. I ja razumem njegovu makar i skromnu nadu da bi možda od Nikolića moglo biti nešto, ali posle jučerašnje inauguracije i onolike počasti za Štefana Filea moram priznati da nisam optimista.
Preporuke:
87
3
3 utorak, 12 jun 2012 22:37
jovan
pogotovo onaj da se u Srebrenici dogodio težak ratni zločin, ali da nije bilo „genocida“ – nisu nikakvi gafovi već naprosto više ili manje precizna formulacija onoga što Srbija i devedeset odsto njenih građana misle. I što nije nikakav skandal, a još manje „negiranje zločina“, kao što se to pokušava predstaviti u sredinama gde se, na primer, „Oluja“ i „Bljesak“ slave kao državni praznici, a autori tih kolektivnih progona čitavog stanovništva sa neke teritorije – javno i zvanično – veličaju kao opštenacionalni heroji.



Koliko god zvuči smešno, ali za ovo treba imati hrabrosti napisati u današnjoj Srbiji (iako je tačno).
Preporuke:
130
1
4 utorak, 12 jun 2012 22:44
Opklada
Tipujem da će biti scenario pod brojem 1 ("konkurs za većeg katolika od pape"). Navijam da izgubim, ali bojim se da ću dobiti.
Preporuke:
72
5
5 utorak, 12 jun 2012 22:47
fristajlo
I prosto je neverovatno i prilično tužno što jedan toliko logičan i prirodan scenario, kao hipotetički i najmanje verovatan, mora da bude pomenut tek na kraju – umesto da je podrazumevano političko polazište, pa da se samo bavimo njegovom razradom i konkretizacijom
Biće podrazumevano; sa ovima, ili bez njih. Ne mogu do veka da igraju ove igre "kukavice"; narod je na ivici nerava, i svako, ko misli, da se sa tim može "zezati" još onoliko- mogao bi da se iznenadi.
Preporuke:
71
1
6 utorak, 12 jun 2012 22:54
Dragan
I konačno, (3) poslednja, ali najpovoljnija varijanta bila bi da se glavni akteri, poučeni ličnim i kolektivnim iskustvom, kao i tragičnim sudbinama svojih prethodnika i države kojoj su se našli na čelu, dozovu pameti, to jest, pomalo „resetuju“ u svom negdašnjem spoljnopolitičkom entuzijazmu, odreknu sujete i pokušaju da odrede minimum zajedničkih nacionalnih i državnih interesa i da se onda za njih složno bore u međunarodnoj areni, čuvajući jedni drugima leđa i lobirajući za te zajedničke interese svako među svojim inostranim prijateljima i partnerima. (I prosto je neverovatno i prilično tužno što jedan toliko logičan i prirodan scenario, kao hipotetički i najmanje verovatan, mora da bude pomenut tek na kraju – umesto da je podrazumevano političko polazište, pa da se samo bavimo njegovom razradom i konkretizacijom.)


Nešto tako je pokušao izvesti Koštunica, pa se u biračkom telu sluđenog naroda nije najbolje kotirao.
Preporuke:
80
3
7 utorak, 12 jun 2012 23:00
Goran Jevtović
Ovo pisanije, sa odličnim porukama, zaista bi imalo smisla da razbijena Srbija nije uveliko kolonija tzv. međunarodne zajednice.
Preporuke:
73
1
8 utorak, 12 jun 2012 23:06
vojvoda
Bojim se G.Vukadinivicu da nece biti ni pod 1,2 ili 3 jer se stvari u regionu veoma turbulentno odvijaju i da nece biti puno vremena za bavljenje Srbijom i Nikolicem.Daj boze da gresim ali posmatrajte malo poslednje izjave Nemackih politicara(one nezvanicne su najcudnije do sada) i kuda se to okrece Nemacka u poslednjih 6 meseci???A nasi mediji su jedna obicna lakrdija i zaista je smesno shvatati ih zaozbiljno.Oni samo sluze svojoj svrsi i mislim da i vi to znate tako da je nepotrebno trositi energiju na tako nesto jer Srbina ce pokrenuti samo glad i nista vise..
Preporuke:
47
2
9 utorak, 12 jun 2012 23:13
Beli Orao
""Opklada. Prihvatam opkladu.
Dolaskom Tomislava Nikolića na čelo Države ujedno je otišao voditelj radio stanice Moravski plićak koji ispunjuje želje čestitke i pozdravi zapadnim ambasadorima masne kose, koji je namerno ne peru jer znaju koliko to mrzimo.
Toma će lagano da okreće ćurak onako kako odgovara Srbiji. On zna, ako to ne uradi da će da nestane, a sa njim i Srbija.
Preporuke:
51
2
10 utorak, 12 jun 2012 23:20
@Dragan
Nešto tako je pokušao izvesti Koštunica, pa se u biračkom telu sluđenog naroda nije najbolje kotirao.


A ko je sludio taj narod?
Taj isti VK.
ŠTampanjem nvih izdanjnj Tarabića,
trčanjem na molitveno doručak,
davanjem podrške BT na izborima 2004.g
šlešanjem G17 sve vreme,
Vladom sa G17 i DS tako da imaju više vlasti nego DSS

KOštunica - najzalsužniji čovek za vladavinu DS.
Preporuke:
62
51
11 utorak, 12 jun 2012 23:57
optimista
Ja se ipak nadam "trojci" :)
Preporuke:
22
0
12 sreda, 13 jun 2012 00:23
Zdravko
Zamislite situaciju u kojoj bi na tlu Republike Srbije bili godinama ubijani Hrvati a da se nikada ne pronađe ubica? Sankcije, gvozdena sanitarna zavjesa, bombardovanje eventualno? "Veritas" i gospodin Savo Štrbac su izašli sa podatkom da je u Hrvatskoj od 1996. ubijeno 87 Srba, većinom povratnika i da nikada, ni za jedno ubistvo nije pronađen počinilac? koliko je Srba ubijeno na Kosmetu, Federaciji BiH, poslije rata, bez kazne? Da li to iko prati? Imamo li tu neki svoj "Veritas"? Ako smo napokon dobili Srpskog Predsednika, pa smije li on zanemariti ove činjenice? Zbog sebe, svoje djece, svojih unuka, svoh naroda. Velike su nade položene u novog Predsednika i bojim se ako budu iznevjerene doći će do nesagledivih posljedica. Mi smo u Republici Srpskoj bili poniženi i na koljena bačeni. Tada je isto prozapadni element obrnuo ćurak naopako i vratio nam bar djelić ponosa. Ako ništa a ono barem degradacijom velikog maharadže, Visokog Predstavnika. Do besmisla. I sačuvao policiju, kakvu takvu.
Preporuke:
41
1
13 sreda, 13 jun 2012 01:05
@ Opklada
slazem se sa konstatacijom, ali 100%, ali opet kazem, daj boze da ni ja ni ti ne budemo u pravu...toma je veci i nabedjeniji evro-fanatik nego bilo ko do sada....opet, bilo bi mi drago da budem u krivu.
Preporuke:
7
7
14 sreda, 13 jun 2012 05:30
Šešeljevac
Jedino što je interesovalo Nikolića to je da postane predsednik. On bavljenje politikom nije nikada shvatao kao borbu za nacionalne ciljeve već kao borbu za ostvarivanje ličnih ciljeva što je i sam potvrdio onom neverovatnom izjavom da je konačno ostvario vrhunac u karijeri. Ti ciljevi su ostvareni i Nikolić smatra da je konačno zaslužio da uživa u tom statusu. Konkretno to znači da će se ponašati kao engleska kraljica i izigravati dobroćudnog oca nacije u unutrašnjoj politici a oličenje miroljubivosti u spoljnoj politici. Nikakvog pozicioniranja tu neće biti bar ne sa strane srpske politike što opet znači da nam preti realna opasnost da drugi nas definitivno pozicioniraju.
Preporuke:
29
9
15 sreda, 13 jun 2012 05:58
Gordana
Kao i obicno odlicna analiza! Nadajmo se svi scenariju 3 ,jedinom normalnom ,da je malo srece i pameti!Ali, znajuci igrace...
PS;Dragane, dokle podlezete Ds propagandi i manipulacijama.Ajde da malo ozbiljnije razmislite o delovanju i vladavini Voislava Kostunice, a da informacije ne poticu iz DS medija.
Preporuke:
24
1
16 sreda, 13 jun 2012 06:38
MP
Nikolić je već dokazao da mu sujeta nije razlog za guranje u stranu interesa Srbije. Bio je pet dana Predsednik Skupštine Srbije, a potom je sa Koštunicom uspostavio sasvim normalne odnose. Posle više nego prljave kampanje u predsedničkim izborima, predsednik Nikolić je normalno dočekao Tadića kao kandidata za mandatara za sastavljanje nove vlade.Evidentno je da na drugoj strani postoje oni koji bi da što više prodube razdor među građanima Srbije, a njihovi motivi su lako prepoznatljivi. Apsolutno sam saiguran da će Predsdnik Srbije upotrebiti sve svoje intelektualne i fizičke potencijale da bude UJEDINITELj svih građana, u na razne načine razorenoj zemlji. Koliko je to, i kakvi će biti njegovi rezultati, saznaćemo kroz neko ne tako dugo(pet godina) vreme.
Preporuke:
24
4
17 sreda, 13 jun 2012 09:14
zoranSan
Gospodine Vukadinoviću,mada je Nikolić iz stranke koju ne podržavam ipak sam siguran da za deset mandata neće napraviti gafove kao Tadić za svoja dva mandata.
Preporuke:
29
0
18 sreda, 13 jun 2012 09:20
Jovan Amastasijević
Sve dok novoizabrani Predsednik Republike Srbije g-din. Nikolić, svojim rečima, ponašanjem, delanjem, bude i najmanje podsećao na “starog“ Tomu Nikolića, možete biti sigurni u ovo: uz potpuno odobravanje i režiju “nadležnih iz međunarodne zajednice“ biće on (a samim tim i Srbija) okružen sa tri prstena prezrenja: 1.U Srbiji: predstavnicima stranaka “bezalternitevne eurofilije“ – buduće vlade DS/SPS i Komp., koji i sada drže sve konce vlasti u svojim rukama i koji će ga u svakoj prilici demonstrativno tretirati kao neku krpu za pod; 2.U regionu: šefovima država koji su svoj prezir prema Srbiji već prekjuče pokazali demonstrativnim nedolaskom na njegovu inauguraciju; 3.U Briselu (i šire): hladnim, ali pseudo“blagonaklonim“ i ravnodušnim prezirom i savetima da se pomiri sa realnošću. To je nova varijanta: "Hladni zec ". Pa – ko duže izdrži... On, plašim se, neće.Prvi, jasni, znaci su već tu.
Preporuke:
18
1
19 sreda, 13 jun 2012 11:47
Rados
Toma je ispunio svoju zelju.Srbija nije. Dobili smo za predsednika "Nejakog Urosa" ...Vlada koja je kaznjena na izborima,raznim trikovima i uz pomoc sicardzija pokusava da opet uzme veci deo vlasti.Gde nam je ponos,cast,dostojanstvo,da onima koji su unistili ovu zemlju dozvolimo da ponovo kidisu na nasu i onako jadnu buducnost.Probudi se Srbijo i ne dozvoli da nam ista garnitura ponovo unisti ono sto je preostalo.Nikolicu,duzan si da obecanje ispunis: odgovor za kradju glasova,korupciju,privatizaciju....Bez toga s nama nema razgovora,mislim na sledece izbore.Ni ovo sto Dacic sada radi,trgujuci,nece ostati bez posledica.
Preporuke:
22
1
20 sreda, 13 jun 2012 12:24
Svetozar D.
Predsednika Nikolica moramo podrzati!
Preporuke:
16
4
21 sreda, 13 jun 2012 12:46
Simo
Smiješno mi je da hvalim autora, jer, ko sam ja da njega ocjenjujem. Međutim , moram reći, da je komentar
jasan, objektivan i savjetodavan.Bilo mi je pravo zadovoljstvo da ga čitam, od početka pa do kraja.
Preporuke:
14
0
22 sreda, 13 jun 2012 15:00
Opklada
Istina je sve to, ostaje da se vidi šta će čovek da napravi. Biće mu veoma teško.
Nemačka ga je dočekala na nož, čak do te mere da niko iz regiona nije došao. Provociraće ga i ispod granica pristojnosti,i ako im bude popustio ismevaće ga!!, ako ne, satanizovaće ga! i na kraju krajeva kao i Dodika mrzeće ga i to je dvojka!
S druge strane u Nemačkoj unutrašnjoj politici primetna je tendencija da se vruć krompir uvali strani od koje se najmanje očekuje da će da ga prihvati. Dakle, varijanta 1. Što na duge staze ne mora da bude loše, jer znaćemo ko je na šta spreman!!
Ali ja sam Hrišćanka i vera da je nemoguće moguće, nada da pravda i istinoljubivost pokreću čoveka i ljubav prema istini mi nalažu da se uvek kladim na najbolje u čoveku. Znači TROJKA!!!
Preporuke:
7
0
23 sreda, 13 jun 2012 17:28
neverne tome
U podsvesti Nikolića leži velika opasnost - želja da se legne na rudu, tako da otpadaju sva očekivanja da će otrezniti naciju i sabrati i modernizovati državu. Ako golobradi Marko Đurić može da ga savetuje može i nacija da popričeka kuražnijeg vođu, za sada je najbolji savet ignorisati entuzijazam isluženih političara!
Preporuke:
8
1
24 sreda, 13 jun 2012 19:17
fristajlo
Simo
Smiješno mi je da hvalim autora, jer, ko sam ja da njega ocjenjujem.
Vi strašno grešite, kada postavljate retoričko pitanje -ko ste; malo ih je koji dosežu pameću, a naročito moralom do ovoga o čemu Vukadinović govori.
Zato, predlažem Vam da malo više poštujete sebe; jer, ako to ne radite- samim tim oduzimate i deo poštovanja autoru, koje potpuno zaslužuje.
To što Vam se Vukadinovićev tekst dopao- govori o Vašim moralnim i mentalnim kvalitetima i nivou; danas je u Srbiji to nešto što valja ceniti, pa bi bilo dobro da malo podignete vaše standarde, jer na to imate pravo.
Čitati Vukadinovića i NSPM je privilegija boljih u ovom društvu.
Pozdrav!
Preporuke:
14
0
25 sreda, 13 jun 2012 19:27
Šešeljevac@MP
Razdor među građanima Srbije je samo odraz podela u savremenom svetu. Te podele ne mogu da prevaziđu ni političari formata jednog Putina. Mogu ih (eventualno) držati pod kontrolom ali ih ne mogu prevazići jer su te podele odraz duboko suprotstavljenih interesa velikih sila.
Zemlja kao što je Srbija i političari koji joj se nalaze na čelu mogu samo da se svrstaju uz onu stranu koja je najviše u skladu sa interesima Srbije - ili bar koja joj najmanje šteti. Jedina politička stranka koja se u tom smislu jasno pozicionirala su bili radikali i Toma Nikolić ih je uništio. Sada najavljuje da će voditi politiku „pomirenja“ ili - da ga citiram - politiku u kojoj Srbiju vidi kao kuću sa četvora vrata (i ne znam koliko prozora). Elem, da bi neko vodio takvu politiku i bio UJEDINITELj treba mnogo, mnogo više nego reći „Dobar dan čaršijo“ na sve četiri strane. Ne bih o intelektualnim sposobnostima T.M. ali iskreno sumnjam da bi pobedio na konkursu za novog Miloša Obrenovića.
Preporuke:
7
0
26 sreda, 13 jun 2012 19:33
Šešeljevac @ MP
P.S.
Pretpostavljam da i sviranje Ode radosti, himne Evropske unije na inauguraciji predsednika srpske države, vidite kao znak odsustva sujete. Ja bih to drukčije nazvao ali očigledno imamo različite vrednosne sisteme.
Preporuke:
6
0
27 sreda, 13 jun 2012 20:38
@ Opklada
Kažete da ste Hrišćanka i da se uvek kladite na najbolje u čoveku. Neposredno iskustvo i istorija nam govore da je čovek složen, nosilac i dobra i zla, i da u toj borbi dobro nije uvek pobednik. Zato kladiti se UVEK na dobro znači ostaviti bez odbrane one ljude i one vrednosti koje bivaju ugrožene i često uništene baš zato što su razoružane u slučaju da u okruženju prevlada zlo. A to se često dešava.
Preporuke:
3
0
28 sreda, 13 jun 2012 22:22
Jasna Simonović
"Minimum zajedničkog nacionalnog i državnog interesa" jeste nacija u kojoj je svaki glas na izboru prebrojan i država koja (kako je pametno sagledao gdin Goran Jevtović u svom komentaru kao "koloniju međunarodne zajednice", a pametni Vuk Jeremić možda je naučio na Harvardu kako da je diplomatski, a može i elegantno, izvede iz kolonijalnog ropstva!)ima svoju legalnu osnovu kroz neku vremensku tačku u prošlosti koja nam se priznaje....Ako nema nijedne druge može li moja tačkica o nezavisnosti (sročena pre kosovske nezavisnosti 2001. u cilju zaštite dostignuća i lokalnih, i internacionalnih i globalnih kroz čist biznis i prirodni sled) da se udene u američku nezavisnost i odatle da pomaže svoj braći, nesvrstanima, prekobrojnima i overvejt sunardonicima...pa da svi "rest in pis" i pre nego odemo na onaj svet?!...
Sve najbolje, gdine Đorđe...
Preporuke:
5
0
29 sreda, 13 jun 2012 23:43
Turas
Od sve tri varijante,druga je najpovoljnija,samo sumnjam u predsednički format našega Tome.Ali predsednik bi mogao da jednim udarcem reši dve dileme.Okretanjem prema istoku(ne mora da budemo ruska gubernija)videli bi koliko su Rusi spremni da nas"prate",koliko je EU spremna da to podržava.Inače svi koji smo glasali za Tomu nosimo sumnju koju je gosp.Vukadinović izneo u svom komentaru.Izgleda da je došlo vreme da se nadamo,samo da ne bude kao sa lisicom...
Preporuke:
4
0
30 utorak, 19 jun 2012 11:39
Stevan
A nemojte ga kriviti.Ostvario san čovek,predsednik postao.Ide sad da vidi sveta.Tamo svi fini,kulturni ljubazni.Pa i Hilari je fina žena,nemojte tako.Paziće on na Kosovo i interese Srba,hoće hoće sigurno.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner